duminică, 29 iunie 2014

Familia

 Familia este ceva magic.







Ei bine, e rau daca eu imi doresc ca familia mea sa moara ? Ba frate , familia este unita , din pacate in ziua de astazi familia este cel mai aprig dusman. Te injunghie pe la spate . Si la propriu si la figurat.  

La mine in familie cam asa este. Fratii mamei mele , si mama mea tot timpul se cearta. Isi aduc acuzatii unui altuia .  
Verisorii mei ma urasc. Nu stiu de ce , poate e din cauza faptului ca nu sunt populara sau pentru ca nu sunt cea mai moderna fata. 
Sunt , cred, una dintre cele mai pretentioase fete de pe pamant. Nu sunt multumita de viata mea , si nici de familie. 
Oare gresesc  eu ?  
 Sa va dau un exemplu .  
"De curand matusa mea in varsta de 37 de ani  a murit din cauza a 2 boli foarte grave. Leucemie si ceroza la ficat. Ea are 2 fetite . una in varsta de 14 ani iar cealalta in varsta de 12. Aia mai mare este foarte orgolioasa . Maicamea ( care nu-si tine gura niciodata) s-a luat de ea , zicandu-i sa mai lase de la dansa , ca la varsta ei este prea orgolioasa . De atunci varamea nici nu vorbeste cu noi . Dap nimic . De paste am invitat-o la noi raspunsul ei nu a fost nici da nici nu pur si simplu "nu stiu daca vin" . Si nu a venit deloc.  Cu bunicamea nu vorbeste pe motiv ca nu mergem pe la ei. " 


Familie unita n-am ce zice . Si de fiecare data cand este o problema sau o cearta e vina mamei . De ce? Fiindca mama cam zice lucrurilor pe nume si va dati seama ca nu e prea placuta sa ti se toarne adevaru-n fata .  
Ei eu imi doresc sa am o familie unita , bunicii mei sa nu o mai judece pe mama , si mama sa-si tina gura. 
Pana si cu varmea cu care ma intelegeam bine m-am certat. Defapt nu a fost tocmai o cearta , nu am mai sunat-o si de atunci nici ea nu ma mai sunat . A trecut un an. Mie una imi pare rau , probabil ca familiei mele nici nu-i pasa de mine . Numai mama e alaturi de mine orice ar fi . Chiar daca are ea o gura sparta .    




Cateodata ma intreb cum este in alte familii.  Regulile unei familii este sa fie unita mereu. 
Nu mai cred in asa ceva. Daca ma credeti la mine in familie a fost cerat si de paste si de cRaciun. 
Si uneori se mai intreaba de ce copii ajung niste rautati. Slava domnului ca nu am ajuns sa fac depresie sau sa ma sinucid . 
Ei asta este , abia astept sa cred , sa-mi fac o cariera , o familie proprie si sa scap de lumea asta . 




Minna Treziti-va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 (O poza cu mine)  
:):) >..< ^...^  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu