duminică, 29 iunie 2014

Fantome

Ok stiu ca va parea ciudat , dar voi credeti in fantome?
 Eu cred. Si mi-e frica de moarte de ele >.<        
Sunt tot felul de fenomene stranii. Beh eu nu stiu ce sa spun despre asta. Oamenii de stiinta incearca sa dovedeasca ca sunt reale , preotii spun ca sunt duhuri rele , psihologii zic ca sunt intruchipari ale mintii noastre.





Care dintre cele 3 variante o fi reala . Deci va dati seama ca daca exista fantomele , exista si universurile paralele si  fiintele supranaturale?
   
Eu am o problema cu fantomele . Asta pentru ca am aflat ca pe locul unde avem noi casa , au trait 7 frati care erau niste ucigasi. Si stiu ca o sa vi se para ciudat , dar este o camera din casa care imi da fiori.
Iar cand ram mica am avut un vis ciudat legat de acea camera , erau foarte multe sicrie cu cadavre.

  E camera mamei . Nu stiu , lu maicamea ii place , mie mi-e frica . Tot timpul simt ca ceva ma urmareste si simt un fior rece in sira spinarii.   Poate e doar imaginatia mea , si ar fi bine sa fie asa , ca de nu sigur nu mai calc acolo.


In Anglia sunt niste fetite care pretind ca vad si simt fantome.  Va dati seama cum e sa vezi morti? Unii care vor sa para "cool" si mari aventurieri  spun ca ar fi grozav , dar sa fim seriosi fiecare om se teme de asa ceva.
 
  E neobisnuit.....http://a404.idata.over-blog.com/0/00/45/64/halloween/gif/fantome-danse-gif-anime.gif



Nu stiu de ce ne teme noi de fantome .. , ca doar sunt spirite , si asa cum spunea taicamiu  "Nu de cei morti trebuie sa te temi ci de cei vii care au putere"...

  Sincera mie nu mi-e frica de ceva ce stiu ca exista , sunt viii
 Dar sa vezi un mort , adica spiritu , e neobisnuit.





Doamne ce mi-ar placea sa stiu cat mai multe , si mai ales sa nu-mi mai fie frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu