miercuri, 18 iunie 2014

Fete "bune" , fete rele

Dupa ce am patit ieri , astazi sunt nevoita sa mananc numai supa .
 Asta e oribil deoarece mi-e foarte foame. 
   Stiti ce mai este super , ca sa terminat scoala .
 Abia am asteptat ziua in care pot merge acasa .
 Pana acum am stat la internat , dar de la anul nu stiu daca mai stau . Conditiile sunt josnice , mancarea proasta si colegele "bune" . 
 O sa-mi caut gazda sau chirie.  Numai in cazul in care n-o sa-mi gasesc nimic ma intorc la internat . Dar o sa ma straduiesc sa gasesc ceva . 
E altfel cand faci ce vrei cand vrei cu o singura colega de camera .
Asa cand suntem mai multe , una ba are fite , ca este mai mare si tre sa ascultam de ea ...chiar daca este o proasta si o curva .
Alta este cat un buldozer si pute ca Naiba .......Asta e viata de camin 
Saul alta se urla sa facem liniste ca tre sa doarma , da ea cand face galagie nu se simte.
Fete proaste , n-ai ce sa le faci....
 M-au enervat anu asta de-mi venea sa le dau cu ceva in cap . Deci serios.  
 Eu am 16 ani . Nu prea am avut eu iubiti .
 Dar stiu un lucru ca la 16 ani nu tre sa calaresti iubitu ca si cum ai avea o relatie cu el de 20 ani.
Sau la 16 ani e nomal sa-ti bage mana in chiloti sau la sani?
 Asa este acuma , asa e bine , sa fii o curva ?
 Urasc fetele care se injosesc asa .
 Fratele meu ai timp la 19 20 de ani sa te futi . 
 Da si uitati de asta baietii nu ne mai respecta , si unele fete vor o relatie serioasa.
Hai ma sa fim seriosi , la cate divorturi sunt acuma . Baietii sunt curvari si nu mai stiu ce e iubirea , ei cred ca toate fetele sunt la fel.
Unele fete Curve , ne injosesc pe noi fetele timide si cuminti , care in viata noastra nu am sarutat sau am avut o relatie cu un baiat . De asta noi fetele timide nu avem noroc. Ca vin parasutele si ni-i fura pe toti.
 Intr-adevar sunt si fete rele ca sa le zic asa care iubesc ( s-o futut cu baiatu respectiv si o prins sentimente pt el ). Dar, mai este ceva , daca nu are tate si cur nu e buna frate.
 Sau daca e tocilara si necunoscuta ma fac de ras cu ea. Odata ce cunosti persoana respectiva nu mai este la fel .
 Da si sa va mai zic ceva , din lipsa de ocupatie am inceput sa ma uit la Sailor Moon :))
 Un anime de pe timpu lu bunica .
Acuma majoritatea animeurilor contin scene ecchi .
 De juma de an caut anime romance , da romance frate , da nu ei imi dau anime romance cu scene hentai .
 Aceeasi poveste , OAMENII S-O TAMPIT , NUMA FUTAI STIU.
BA FRATE, TREZITI-VA LA REALITATE, MAI ALES BAIETII DAR SI FETELE .
TAMPITI DE OAMENI..... -_-


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu