luni, 9 iunie 2014

Cartile , Aghata Cristie

Ei bine dupa cum am mai spus si in prezentare imi place foarte mult sa citesc.
Am incercat foarte multe genuri de carti : de la carti cu vampiri pana la carti politiste.
Cartile politiste mi se par super. In primul rand este mult suspans , stai cu sufletul la gura pentru a afla cine este vinovatul ,descrierile sunt precise, dialog este din plin.
Anul asta am descoperit-o pe Agatha Crstie. Este geniala .
Am citit 6 carti din colectia ei pana acum . Pot sa spun ca de fiecare data m-a lasat masca.
Ea are diferite personaje , teme , infractori.   Personajul meu favorit este Hercule Poirot. 
Agatha este autorul individual tradus în cele mai multe limbi (cel puțin 56).   


Majoritatea operelor Agathei Christie sunt focalizate pe descoperirea autorului unei crime, mediul social fiind acela al clasei de mijloc sau bogate engleze. De obicei un detectiv se ocupă de identificarea criminalului, acesta fie intrând în contact din întâmplare cu mediul crimei, fie fiind chemat de o persoană implicată într-un fel sau altul în acțiune. În general, detectivul interoghează suspecții principali, analizează locul crimei și indică fiecare indiciu, astfel încât cititorul să aibă șansa să rezolve el însuși enigma.  Insa spre final se dovedeste ca cititorul s-a inselat . Agatha este foarte isteata si specifica fosrte multe detalii in carte care pentru cititor par neimportante  si nesemnificative care insa  se dovedesc a fi  foarte importante pentru rezolvarea misterului.  
    


Eu am citit :  

  •  Ceasurile 
  • Cadavrul din biblioteca  
  • Cei patru mari
  • Asupritul si alte povestiri 
  • Treisprezece la cina 
  • Destinatie necunoscuta                       





Ei bine pot sa spun ca mi-au placut foarte mult.  
V-o recomand cu mare bucurie pe Agatha Cristie . Are opere interesante , personaje dubioase, descriere bogata si actiune.       Pe data viitoare .


"Citeste sau mori ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu