luni, 9 iunie 2014

Prezentare

Salut , sunt Regis. Sunt nascuta  in 1997 deci am 16 ani .
Pai sunt o fata simpla , care are o imaginatie prea bogata si uneori sunt prea visatoare. Am parul pana la umeri ondulat , ochi verzi, nu sunt prea inalta si sunt slabuta.  
Imi place sa citesc , sa desenez si sa calatoresc .
Imi plac foarte mult animeurile si cultura japoneza. Am inceput sa ma uit la anime in clasa a 5a , pe atunci credeam ca-s desene . Primul anime Vazut a fost Naruto. ^_^ Yeahh ....
Culorile preferate sunt mov, albastru si verde.
Florile preferate: Trandafirul , Irisul sau Stanjenelul si Liliacul.
Muzica : Ador cam orice gen de muzica , dar de obicei ascult k-pop , j-pop si muzica de a noastra .
Artisti preferati din Romania : Smiley , Andra , CRBL, Lora , si lista continua . Nu-mi plac toate melodiile lor , dar unele melodii tre sa recunosc sunt traznet.
Punctul meu slab , sunt foarte timida cu baietii. Nu m-am indragostit si sunt in clasa a 10a , chiar trec a 11a si eu inca nu l-am gasit pe printul meu.
Pai sa fim seriosi orice baiat cauta fete frumoase , iar eu sincer nu ma consider o minunatie. Si sunt si fooarte ciudata.
Imi place foarte mult istoria.
Sunt foarte curioasa . Imi place sa incerc mereu lucruri noi , doar ca sunt lenesa si le las balta .
Un foarte bun exemplu ar fi ca atunci cand m-am apucat de Quan-Ki-Do. Am facut cam 5 luni si dupa m-am lasat.
Am creat acest blog pentru ca sincer m-am saturat de facebook . Mai bine un blog decat facebook. Serios stateam toata ziua si ma holbam ce fac altii si ce poze isi pun.
Aici pe blog o sa fiu sincera si o sa incerc sa abordez diferite teme.
Sper sa va placa blogul , si sa va placa si de mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu