sâmbătă, 14 iunie 2014

My dog

Mdaaa , eu locuiesc la tara , si ca orice taran normal am 2 caini . ut i-am pus numele BELLA
Din pacate cel mai batan din ei care are aceeasi ani ca si mine  adica 16 a orbit.
Noi am constatat de abia astazi .
 E ciudat cum cainele e cel mai bun prieten al omului .
    Si cum el , desi e animal , ti-e alaturi , si te protejeaza indiferent de ceea ce se intampla.
 De exemplu au existat cazuri in care cainele , dupa ce stapanul a murit, a stat la cimitir si l-a asteptat, sau a murit si el.
    Noi oamnii ii tinem capivi , uneori ii batem sau chiar ii uram . Dar ei nu ne gresesc cu nimic.
   Pot spune ca ei sunt un exemplu pentru noi.
 Eu am cainele acesta de cand mi-am facut primele gauri in urechi.
      Tin minte ca era o catea foarte frumoasa  si avea multi multi catelusi.
Eu cum eram cam sapaiata cand eram mica m-am dus sa ma joc " cu cutu cutu".
 MAIcamea se temea toata . Dintre toti cainii Lupu ( cainele care a orbit ) , a venit la mine .
 Dupa ce am iesit de la facut gauri in urechi pentru cercei , am vorbit cu stapanul  catelei si l-am rugat sa-mi dea mie catelusu care a venit la mine.
 L-am luat iar de atunci sta la mine .
 Am mai avut o catea . Era foarte frumoasa era portocalie . Cand eram mica ziceam ca e o vulpe-caine.
 Cand am mai crescUT i-am pus numele BELLA . Dar a murit iarna trecuta din cauza frigului . Faza e ca Bella era mult mai mare ca Lupu si a fost acasa diunainte de a ma naste eu .
 Ei pot sa zic ca iubesc cainii. Dar am si o fobie pt caini .
 Da stiu pare foarte ciudat dar asa este .
 Cand eram la gradinita , un caine mare ciobanesc al unui vecin m-a fugarit.        
Tipam ca disperata si cainele dupa mine. Dupa am vazut o poarta deschisa si am intrat acolo. "Nebunu de caine vrea sa ma manance" am zis eu . Culmea ca , unde intrasem eu era chiar curtea proprietarului cainelui.
De atunci , orice caine srain care latra la mine imi da fiori.







CAINELE ESTE CEL MAI BUN  PRIETEN AL OMULUI !!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu