vineri, 13 iunie 2014

Vara

Hey fratilor ce mai faceti ? Eu abia astept sa termin scoala asta . Scuze ca nu am mai postat de o saptamana dar chiar nu am avut cum . Deci vine vara unii merg la mare altii doar stau pe acasa ... dar ce conteaza ?
Atata timp cat ai cu cine sa te distrezi sau ai muzica .  am descoperit o melodie mie una imi place adica merge foarte bine . https://www.youtube.com/watch?v=_hawMId-hME                                                                     super tare melodia . Voua cum vi se pare?
nu










De o bucata  de vreme ma simt foarte singura.




Imi place de un baiat dar sunt prea timid ca sa ii zic ca il plac . -_- nasol sentimentul asta de melancolie si de singuratate......




Ma enerveaza  ca alte fete sunt indraznete si da frate au prieten si o viata normaa insa eu ..... eu ramana aceeasi ciudata ever  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu